ćwiczenia rozciągające po marszu Nordic Walking

Ćwiczenia rozciągająco - rozluźniające tak jak rozgrzewka powinny być częścią każdego treningu. Jest to sposób aby wyciszyć organizm po marszu Nordic Walking.

Ćwiczenia dolnych partii ciała:

rozciaganie lydek i posladkow

Rozciąganie łydek i pośladków - uginamy jedną nogę, drugą opieramy na pięcie, palce zadarte do góry. Pogłębiamy uginając jeszcze bardziej nogę.

Powtórz po dwa razy na każdą nogę.

rozciaganie ćwiczenie bocian

Bocian - uginamy jedną nogę, drugą nogę zginamy w kolanie i kładziemy kostkę na pierwszej. Delikatnie uginamy nogę stojącą na ziemi a kolano drugiej nogi kierujemy ku dołowi.

Powtórz po dwa razy na każdą nogę.

rozciaganie nóg

Rozciąganie nóg - Przednią nogę zginamy, tylną wyciągamy do tyłu. Staramy się aby stojąca z tyłu noga była prosta. Jeśli nam się uda stawiamy piętę na ziemi. Ćwiczenie powtarzamy kilkakrotnie dla każdej nogi. Jest to również doskonałe ćwiczenie w przerwach marszu.

Powtórz po dwa razy na każdą nogę.

Ćwiczenia górnych partii ciała:

skretyskrety - ćwiczenia rozciągające po marszu nordic walkingSkręty - kije składamy razem i zakładamy na plecy. Biodra zostają w miejscu, delikatnie skręcamy barki w jedną i w drugą stronę.

Powtórz po kilka razy na każdą nogę.

wyciaganie kregosłupa - ćwiczenia rozciągające po marszu nordic walkingwyciaganie kregoslupa - ćwiczenia rozciągające po marszu nordic walkingWyciąganie kręgosłupa - złożone kije unosimy do góry. Schylamy się do boku a następnie w przeciwną stronę. Pamiętaj aby nie pochylać się do przodu ani do tyłu.

oddycchanie - ćwiczenia rozciągające po marszu nordic walkingoddychanie - ćwiczenia rozciągające po marszu nordic walkingOddychanie - złożone kije unosimy do góry. Wdech. Z wydechem opadamy do przodu rozluźniając ciało. Z wdechem powolutku, kręg po kręgu wędrujemy do góry i ponownie z wydechem opadamy. Pamiętaj aby nie wykonywać gwałtownych ruchów.

Pamiętaj aby po każdym marszu wykonywać ćwiczenia rozciągające na koniec.


Brak komentarzy

Odpowiedz

Uwaga: Możesz używać XHTML w swoich komentarzach. Twój adres e-mail nigdy nie będzie opublikowany.

Subskrybuj komentarze przez RSS